Svar på tal.

hur har du skam i kroppen att låna pengar av din egen lilebror??????????????????????? när du inte ens kan betala tillbaka.. skaffa dej ett jobb och lär dej att tjäna egna pengar istället för att leva på alla andra!!!!!!!!!!!

1. Första bokstaven i varje ny mening ska vara stor.
2. Det stavas lillebror, inte lilebror.
3. Det finns inget ord som helst i hela svenska språket som stavas dej.
4. Jag lånade inte.
5. Ursäkta, men fjortis varning med så många ? och !

För er som inte fattar. Han ringde och väckte mig, frågade om det var det numret och om det var halebop. Jag sa emot först, tror ni mig inte kan ni få hans nummer och fråga honom själv!
Fast än det var han som erbjöd sig att göra det, så kommer han få tillbaka pengarna bara allt blir klart.
Och eftersom du verkar känna mig:

1. Våga stå för det du skriver. Med andra ord skriv under med ditt namn nästa gång.
2. Om du nu känner mig, varför vågar du inte säga det till mig i det verkliga livet? För feg?!
3. Detta med jobb. Visst jag har ingen utbildning, men även om jag hade haft det hur lätt är det att få tag på ett jobb nu för tiden? Du har inte tänkt på det va? Misstänkte väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0