Emma kan fjäsk ;)

Äntligen, äntligen, äntligen!!! Det va på tiden säger jag bara. Först fyllde Esbjörn på min mobil, sen strax efter så fyllde Danne på den också. Haha Emma kan fjäsk. Så nu har jag pengar på den igen, för alla er som skickar sms till mig, nu kan jag äntligen svara er =)
Har pratat med Esbjörn i 3 hela timmar också, haha. Det va längesen vi pratade. =/
I morgon blir det köpcentret igen, blir en tur med Danne för han kommer hit. Vet inte om jag kan säga det till Dennis då men, det märks, han kanske sover så jag slipper säga något över huvud taget, men de skulle bara kännas dumt. men i alla fall, det blir och köpa julklappar då, eller bara kolla. Det märks...
Nej, nu blir det att laga mat, och sen dra på en film.
-Puss-

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har du skam i kroppen att låna pengar av din egen lilebror??????????????????????? när du inte ens kan betala tillbaka.. skaffa dej ett jobb och lär dej att tjäna egna pengar istället för att leva på alla andra!!!!!!!!!!!

2009-12-01 @ 22:57:15
Postat av: Anonym

håller med fullt ut

2009-12-04 @ 14:25:00
Postat av: Anonym

Varfør ska nu lægga er i da????

2009-12-06 @ 17:47:55
Postat av: Beth

Men för fan, lägg ner med en gång.

Du nr 1, du ska hålla käft om saker du inte har med att göra. Om du nu är så mogen så stå för det du tycker & skriv med ditt namn. Fega människor skriver anonymt!

Nr 2 kan också knipa igen.

Nr 3, bra :)



Vi hjälper varandra i vår familj så gott vi kan med det vi kan, syskon ska hålla ihop! Så är det bara.

2009-12-11 @ 13:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0