f*cking b*tch

Jag mår illa när jag tänker på dig, fattar du det?! Bara tanken av dig får mig att bli äcklad. Ville inget hellre än att du lämnar oss ifred, så man kan få ha ett liv utan dig, f*n va fy himla skönt det skulle vara! Blir så himla arg bara jag tänker på vad du har gjort, och vad du gör än. Vet, man ska inte säga så här om någon, man vad ska man göra då?! Le och skratta som om allt vore på topp?! Glöm det! Jag hatar dig verkligen! Visst det är ett väldigt starkt ord, men det är ju sant. Jävla häxa!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och varför vågar du inte skriva villken du är arg på om denna människa nu är så hemsk?

2009-12-04 @ 13:48:48
Postat av: Emma

Därför att hon vet redan att jag menar henne...

2009-12-04 @ 14:17:33
URL: http://theunperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0