Hej russin!

Är det någon mer än bara jag som hatar när man ser ut som en gammal kärring efter man har duschat/badat? Jag menar, fötterna och händerna får rynkor. Det är verkligen störande!
I alla fall, har precis duschat och sminkat mig lite, ska snart dra på mig lite kläder och gå ut en sväng. Har inte direkt gjort ett dugg idag, Dennis har sovit ända sen i 10 imorse. Visst jag har ju alltid haft chansen att städa här, det behövs!! Men jag har varit för lat för det, lättare sagt jag tycker Dennis kan få göra det. Sen vi träffades så har han bara städat en gång i månaden, alla andra gånger ha jag gjort det.
Visst, i början ville jag göra det hela tiden, minsta lilla skräp och jag var där och plockade undan det med en gång. Men nu, nu ser han det som en självklarhet att det är jag som ska städa här. Det såg förjävligt ut innan ja åkte till Koppom i fredags, det såg ännu värre ut igår när jag kom hem. Han verkligen väntar på att jag ska göra det, det märks. Det är inte första gången. =/

Kommentarer
Postat av: Beth

hahahha välkommen till förhållande-världen :)

2009-12-07 @ 16:58:53
Postat av: dennis

Ledsen att behöva säga det men jag blir lite irriterad. När jag handlar, lagar mat,betalar räkningarna häromkring är det då för mycket begärt att få lite hjälp med städningen? och speciellt när jag är en sån där lat som alltid använder samma saker så 4 av 5 använda grejor tillhör dig min vänn?... jovisst tack för att jag är boven jämt.

2009-12-13 @ 14:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0