Antichrist

Ja, då har man sett Antichrist för första gången då. Seriöst, ska jag vara ärlig så var den skit kass men ändå bra på något sätt. Den filmen var helt vrickad, en psyk-film enligt mig. Filmandet var dåligt gjort, det guppade och skakade för mycket, som om man höll kameran i handen och inte på ett ställ. Men just vid själva "rysar" scenerna så funkade skakningen bra. Men den var dryg! Det hände ingenting, bara dröl, utom i slutet, där blev det lite så kallad spänning. Det bästa i filmen var när hon klappa till honom mellan benen, när han var medvetslös, med ett vedträd och sedan runkade av honom tills han sprutade blod. Jag vet jag låter sjuk, men jag skattade till i den scenen faktiskt. Det äckligaste var när hon klippte av sin klitta! Usch och fy säger jag bara, där gick det kalla kårar i ryggraden på mig.
Aldrig i livet att jag skulle kunna göra det hon gjorde, med sin egen klitta menar jag. Det är ju det stället på kroppen som är känsligast för beröring, det är ju det stället som är skönast att pilla på när man har sex. I alla fall för mig.

Har suttit uppe hela natten, igen. Satt framför datorn till klockan blev halv fyra, då gick jag och Dennis ut på natt promenad. När vi kom in igen så kollade vi på några serier han laddat ner. På sista programmet somnade han och jag satte på filmen Antichrist. Nu sitter jag här och funderar på vad som kommer hända idag. Måste verkligen försöka ta tummen ur rava och städa här. Onödig information, men det ser ut som om familjerna i helvetet har haft världens fest här. Och då är det verkligen stökigt också.
Just det ja, jag tog bort Daniel på facebook och msn igår med. Så det enda sättet han kan nå mig nu är via mobilen. Det känns som om att jag kan leva ett liv helt utan honom snart. Det hoppas jag att jag kan. Men jag måste ändå fortsätta ha kontakt med honom tills åtalet mot Cirre blir av och klart. Och då, när det är klart blir det troligtvis pengar på ingång. När jag pratade me Uno sist(polisen som sköter utredningen om branden) så sa han att de kommer mest troligt bli av. Jag längtar verkligen tills det är över, så jag kan lämna den delen bakom mig helt. Fatta vad skönt det kommer bli!
-Puss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0