Bloggar...

Nej, har suttit i några veckor nu å läst de så kallade kändis bloggarna som Kissie, Dessie & Paow. Helt ofattbart vad dom tjänar på å skriva deras enligt mig ointressanta bloggar. Seriöst, dom ä verkligen helt bimbos, rika små bortskämda ungar som bara pratar skit om varandra. Vilket liv säger ja bara. Men ändå fastnade jag hos dom å nu kan man nästan kalla de för att ja ä beroende av deras bloggar, dom ä på nått konstigt sätt ä dom ganska roliga å läsa. Ganska sjukt egentligen, Kissie tjänade ca 50,000:- i månaden ett tag BARA på att skriva nåra inlägg om dagen..! FTW säger ja bara... Men en viss blogg jag verkligen fastnade hos ä ju super söta Mattiaz. Han ä verkligen hur störtskön som helst, 22 bast, bög, har vart me i Ullared som går på tv'n, har gjort en skit bra låt som finns på YT, makeup artist. Hans blogg kollar ja in flera gånger om dagen för å se om han lagt upp nått nytt. Känner mig nästan som en stalker mot honom nu för tiden.


Kommentarer
Postat av: Janna

Jag läser också Kissies blogg. Fy skäms på mig, du borde skaffa bloglovin.se för då kan du lägga in bloggar du vill bevaka. Så fort du loggar in ser du om ngn av dom har uppdaterat sin blogg. Skit bra! Bevakar Mattiaz blogg, han verkar vara en jätte bra kille ju^^

2009-11-14 @ 11:22:26
URL: http://darkeyeangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0