It sucks to be me!

Åh! Är så himla trött på att ha ont nu! På mer än två månader så har jag haft ont varje dag, utom några få dagar, och dom dagarna har varit hur sköna som helst =) Som värst är det magen. Tänk er från naveln ner till *vissel* som ett tjockt band runt om kroppen, mage-sida-rygg-sida-mage. Konstant. Sen huvudvärk också på köpet, för det mesta hela tiden. Vissa dagar har jag till och med så ont att jag ligger och gråter.
Dennis vill skicka mig över gatan, in till vårdcentralen. Men som vanligt vägrar jag. Först så är jag rädd för läkare, och sprutor, så det går inte ge blodprov. För det andra måste man betala. Antingen så är det inget fel på en, och då har man betalat i onödan(!) eller så är det något fel, och vem vill höra att något är fel på en själv, och sen få betala för medicin? Inte jag i alla fall!
En annan sak jag är trött på är min mens. Först så var den försenad med över två veckor, sen när den kom (förra fredagen) höll den bara på under helgen, så med andra ord så blödde jag inget på måndagen. Sen gick det ett par dagar och jag började blöda igen, men bara för dagen. Sen har det gått två dagar utan blödning, en dag med blödning. Och så har det hållt på ända sen dess, börjar bli jobbigt!

-Puss-

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är gravid :O

2009-11-18 @ 08:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0