Oh happy day =)

Min dag har varit helt underbar! Emelie och Therese kom och hämtade mig klockan två, först var vi på Rusta en sväng (I kassan när jag skulle betala, då satt Erik där, en jag umgicks med väldigt mycke med förr), sen blev det köpcentret, vi gick några varv sen blev det mat på McDonald's.
När vi satt och åt ringde min mobil, Uno (Han som har hand om fallet med branden), ville berätta att en advokat kommer ta kontakt med mig någon gång under denna veckan, och att det snart blir rättegång ganska så snart. Exakt när den blir får ni veta en annan dag, tänker inte berätta det än. Men i alla fall, jag lovar, jag kommer få pengar snart!
Åter till min dag :P Efter maten, blev det några varv till, sen stack vi över till Rusta igen. Sen över till någon sport affär. Sen körde dom hem mig till Dennis för dom var tvugna att åka hem till Åmotfors. Det var ialla fall skit kul å träffa dom igen, det var rolig över huvudtaget att träffa och prata med någon annan än en vägg och en mobil (Det är inte så kul i längden, tro mig) Var hemma klockan sju, och slängde mig på soffan med en gång med onda fötter! Det är jobbigt att bara gå och gå i fem timmar i olika affärer vill jag lova. Men roligt var det!

Nu längtar jag bara tills i morgon, då kommer Johanna till Arvika, och jag åker dit jag också. LÄNGTA! Blir fest på lördag, fatta att jag saknat det! Åh, det kommer bli så himla massa kul att få vara med henne igen.! Inget är sig likt sen du flyttade ner över... Miss you darling! <3

-Puss-

Kommentarer
Postat av: Janna

Jag längtar jag med!! Gud, ska bli så kul! <3 så får du höra hur mycket jag har tappat Värmländskan xD <3333

2009-11-19 @ 22:00:52
URL: http://darkeyeangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0