Köpcentret sen, julklapps inköp?

Tidiga morgonen är här, och jag är uppe.
Dennis ligger och sover så här sitter jag vaken, helt ensam och kan verkligen inte sova. Har inte varit något trött så jag får väl skylla mig själv. Nu är det ingen idé att somna ändå, Emelie skulle ringa och väcka mig nu på morgonen så det blir ingen sömn förräns till kvällen igen.
Idag blir det att träffa Emelie och Therese, gå några varv nere på köpcentret för att se om man hittar något roligt att köpa. Ska kolla efter några julklappar idag med, får absolut inte glömma det!
Ska jag vara ärlig så längtar jag efter julen riktigt mycket i år. Har nog aldrig sett fram mot den lika mycket som jag gör nu. Det blir första julen med Dennis, och den kommer bli underbar! Men jag vet forfarande inte vad jag ska köpa till han. Några tips? Jag funderar på några ringar eller en ny halskedja, men den kedjan han har runt halsen nu, den har han på sig 24/7 så den blir nog lite tokigt om jag ska köpa en ny till honom. Eller en ny parfym? Den han har nu börjar ta slut. På andra sidan, det kan misstolkas. Han kanske tar det helt fel och tror att jag tycker han luktar äckligt, men det gör jag verkligen inte. Vad kan man köpa annars?
Nej, nu ska jag fortsätta pimpla i mig kaffe. Ska snart sminka mig också, sen hoppa in i duschen. Får se hur denna dagen slutar, skriver mer senare.
-Puss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0