För Alla Dom...

Sitter och lyssnar på en väldigt speciell låt, hörde den för första gången förut under natten när den gick på Mtv. Nu är det den låten som går på repeat på spellistan. Kände att den låten verkligen gick rakt in, och hörde hemma i mitt huvud. It sounds weird, but it's true...

Igår gjorde jag typ ingenting. Somnade vid halv 11 på morgonen, vaknade vid 5 på eftermiddagen. Satt framför datorn, efter en stund så bråkade jag och Dennis, slutade med att jag gick ut och satte mig utanför biblioteket. Efter knappt fem minuter kom Dennis och sätte sig brevid och vi pratade en stund. Efter det så blev jag med honom in, hamnade i sängen (försonings sex är bland det bästa!) Haha! Sen soffan och vila, men lyckades somna i alla fall. Vaknade strax innan 3 på natten, då hade mistern precis lagat mat. Åt lite, drog på Mtv, la mig i soffan unde täcket igen, och bara lyssnade på musiken, samtidigt som jag åt från Paradis asken =)
Nu sitter jag här, väntar på att banken ska öppna så man får gå dit och göra sina ärenden så man slipper tänka på dom. Ska se efter om jag kan fylla på mobilen idag eller i morgon, annars så blir det spärrat på onsdag. Inge rockigt med tanke på att man får viktiga besked då...
-Puss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0