Good news!

God morgon. Sitter fortfarande vaken och dricker mitt te, har inte kunnat sova inatt. Kan verkligen inte sluta tänka på vissa saker, dom bara snurrar runt i huvudet och vägrar sluta.
Jag längtar så himla mycket efter julafton! Ser fram mot den massa. Låg i sängen igår och pratade med Dennis, Frågade honom om han skulle ner till Strömstad under jul och fira den med sin familj, men han svarade att han hellre ville fira den med mig här uppe. Så vi låg och pratade en hel del om det. Så nu vet jag vart jag ska fira jul i år, nu behöver jag inte fundera på det längre. Ska gå igenom Dennis julsaker idag också, ska leta fram ljusstakar och stjärnor till fönstren och en advents ljusstake för det är ju 1:a advent i morgon =)
En annan sak vi pratade om var inflyttning (läs tidigare inl). Jag berättade för Dennis hur det låg till, och han sa de "Om du inte har lyckats fått tag i en passande lägenhet som du vill ha, så får du jätte gärna flytta in hos mig. Men då får du fråga soc om dom hjälper till och betalar hyran, annars har vi inte råd." =)  Så till veckan har jag några saker att göra. Först ringa till soc och boka tid, sen ska jag till Nordea och "ställa av" mitt konto där, det är ändå spärrat. Sen ska jag till Swedbank och öppna ett konto där, för då får jag ett nytt Id kort med (på tiden). På onsdag får vi reda på hur domen blir för Cirre och Johan, hoppas verkligen på det bästa, att dom åker in för grov mordbrand, så jag får mina pengar, dom behövs verkligen!
Dagen igår bestog mest av att jag satt och läste teori, fick några böcker av Johanna. Läsningen gick att bra, det blev värre när jag skulle svara på dom frågorna man fått med. Dennis satt som vanligt och spelade och pratade ursäkta språket, i dom jävla lurarna! Jag läste samma fråga flera gånger utan att ens fatta vad frågan handlade om. Så till slut gav jag upp, och bara läste teorin i stället.
Bad news. Jag missar min och Dennis fem månaders dag också. Jag missade fyra månaders dagen, för då var jag ju i Koppom och var barnvakt hela den veckan. Gissa varför jag missa fem månaders dagen då? Jo för att Emma ska vara barnvakt i Koppom igen x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0