I love it!

Oj oj, säger jag bara. Detta har vart den hur lyckad helg som helst =)
Fredag - Åkte in till Arvika med 17.15 bussen, direkt när jag klivit på ringer advokaten och vi pratade en stund. Sen när jag kom in till stan så gick jag ut till Dottevik hem till Jessica. Senare åkte vi två och Jerry till Hugo och var där till 22.30, då blev det nöjesbutiken, sen gick jag till tågstationen och väntade- 23.10 kom Johanna äntligen.! Åkte hem till henne, pratade en stund, sen la vi oss.
Lördag - Vaknade ganska sent, började göra oss i ordning med en gång nästan. Åt middag, sen gick ner på fest hos Wanderoy. La la la, hade skit kul, ända tills jag deckade vid strax efter midnatt... Sen vaknade jag upp strax innan 4 och jag, Mattias och Johanna gick hem till henne. Väl hemma hos henne så låg vi vakna ända tills klockan blev 8, då lyckades vi somna.
Söndag - Vaknade upp för sent (tyckte mamma-Tina) Bakis! Vi gick ner till pizzan och åt, sen kom Tina och hämtade oss, och körde Mattias till stan. Tillbaka här hos johanna så glodde vi bara på film, tv och ännu mer film. Det märks att jag inte dricker ofta! Var ju hur bakis som helst! =/
Måndag - Advokaten ringer och väcker mig, pratade lite med honom. Sen ringde jag till pappa, men han ringde upp igen lite senare. Pratade en liten stund, först om listan från branden, sen berättade han att jag kommer få hitta nytt boede, helst egen lägenhet, innan 1 juli, för då flyttar han och Monica upp till farfars gamla stuga. Sen när vi lagt på var det bara och skriva ner allt jag hade i lägenheten och hur mycket det skulle kosta nytt att köpa. Sen kom pappa-Bo och vi åkte till palmviken postade brevet och sen in på affären, sen hem och kolla film, äta choklad och dricka cola =)
- Nu - Kan verkligen inte sova, har allt för mycket att tänka på. Först å främst så ska vi in till stan idag för att ta nöff-nöff sprutan och jag är nålrädd! Så de får vi se hur det slutar =/ Sen så tänker jag på rättegången mot Cirre och Johan, och hur mycket pengar och när jag kommer få dom. Sen så tänker jag på att jag måste prata med soc, för att få hjälp med lägenhet. Kommer bli så himla skönt att få ha ett eget ställe! Men ändå en aning nervös. Fråga mig inte varför, men jag bara är det. Sen sist, men störst. Jag saknar Dennis så sjukt himla mycket! Förr så kunde jag inte vara ifrån honom, det gick verkligen inte. Nuförtiden så är jag väldigt sällan med honom. Det gillar jag inte! Saknar dig hjärtat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0