Ursäkta, men vad angår det er?!

Dagen har knappt börjat, men ändå har jag redan fått super schysta kommentarer, not!
Att jag är fet, ful, äcklig och att ingen någonsin skulle vilja ha mig... Tack för dom, men skulle kunna klarat mig utan. Nej, jag är varken fet eller smal, jag är någonstanns mitt i mellan, och jag trivs bra som jag är. Ful, visst de kan jag hålla med om ibland. Ibland känner jag mig verkligen som den fulaste som existerar, men någon gång (allt för sällan) så känner jag mig super snygg! Men för det mesta känner jag mig bara lite söt, och då menar jag lite.
Att ingen någonsin skulle vilja ha mig, nehej? Varför är då jag och Dennis tillsammans, och har vart det ett bra tag?! Allt för ofta funderar jag på varför han vill ha just mig. Det är ju absolut inget speciellt med mig, eller jo det är det faktiskt, men inget positivt.
Jag är väldigt duktig på att köra omvänd psykologi med den jag är tillsammans med. Blev det tack vare Daniel, det var han som fick mig att börja med det. Med andra ord, säga det man absolut inte vill att killen ska göra (och låtsas att man vill ha det så), för då gör dom exakt som man själv vill automatiskt eftersom dom alltid gör tvärt emot det man säger. Sen om vi bråkar, lyckas jag alltid vrida och vända på det, så att dom börjar tro att det var deras fel att bråket började.
Patetiskt, jag vet. Men jag kan inte låta bli, jag försöker att sluta med skiten, men det är inte så lätt att lägga av med en vana. Men ett steg i rätt riktning, jag har erkännt det i alla fall. 1-0 till mig.
Men att folk ska komma och ge mig sånna kommentarer är helt vrickat. Du/ni som sagt de, ni känner mig inte! Om ni inte tycker att jag ser bra ut, skit i att kolla på mig då? Det är inge vidare roligt att få höra eller läsa något sånnt. Man mår inte direkt bättre av det.
-Puss-

Kommentarer
Postat av: Mikael Ensson

Du är varken ful, fet eller äcklig och jag ser dig gärna.



Puss

2009-11-29 @ 09:08:28
URL: http://cyberbuddha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0